
Στη γιορτή της Βαλένθια, ο Ζαν Μοντέρο, ο εξαιρετικός σούπερ σταρ της πρωταθλήτριας Ισπανίας, ανέβηκε στη σκηνή για να αποχαιρετήσει τον κόσμο και να ανακοινώσει την επόμενη στάση στην καριέρα του, που θα είναι ο Ολυμπιακός.
Η Βαλένθια, μετά από μια επιβλητική πορεία, στέφθηκε πρωταθλήτρια Ισπανίας, επικρατώντας της Μπαρτσελόνα με δύο νίκες στο Παλαού Μπλαουγκράνα και κλείνοντας τη σειρά με 3-1. Στη διάρκεια της φιέστας τίτλου, που πραγματοποιήθηκε στη Roig Arena στις 25 Ιουνίου, ο Μοντέρο δέχθηκε θερμές αποδοκιμασίες από τους φιλάθλους, οι οποίοι τον παρότρυναν να παραμείνει στην ομάδα για να συνεχιστούν οι θριαμβευτικές εποχές.
Ωστόσο, ο Δομινικανός γκαρντ έχει πάρει τις αποφάσεις του και ετοιμάζεται να ενταχθεί στους «ερυθρόλευκους». Η συμφωνία με τον Ολυμπιακό φαίνεται ότι έχει ήδη γίνει και ο Μοντέρο είναι έτοιμος να πιάσει το λιμάνι της νέας του προοπτικής.
«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ζαν Μοντέρο, αφήνοντας ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι έχει πάρει την οριστική του απόφαση να προχωρήσει στην ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα.
Η πορεία του θα συνεχιστεί με νέα προοπτική και φιλοδοξίες στην ελληνική ομάδα, αφήνοντας πίσω του αξέχαστες αναμνήσεις από την Ισπανία.