
Η EuroLeague μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, θυμίζοντας την κορυφαία πεντάδα του Παναθηναϊκού στον σημαντικό τρίτο αγώνα των play-offs του 2011 απέναντι στη Μπαρτσελόνα.
Μέσα από μια εμπνευσμένη ανάρτηση στα social media, η EuroLeague δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει την επιτυχία της ομάδας και της στρατηγικής του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Οι πέντε παίκτες που αποτέλεσαν την αρχή του Παναθηναϊκού εκείνο το βράδυ ήταν οι Νικ Καλάθης, Δημήτρης Διαμαντίδης, Ρομέιν Σάτο, Κώστας Τσαρτσαρής και Ίαν Βουγιούκας.
Η EuroLeague δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ας το γυρίσουμε πίσω στην αρχική πεντάδα του Ζέλικο το 2011 για τον 3ο αγώνα της σειράς των πλέι οφ εναντίον της πρωταθλήτριας Μπαρτσελόνα. Πραγματική νοσταλγία».
Σίγουρα, η εικόνα εκείνης της περιόδου φέρνει θύμησες και συναισθήματα στους φιλάθλους του μπάσκετ, αναδεικνύοντας τη σπουδαία κληρονομιά του Παναθηναϊκού στην ευρωπαϊκή σκηνή.